ViaGo Tokio
Kód: VG004 VG036 VG037 72/SED Zvolte variantuDetailní popis produktu
Bez nutnosti řidičského průkazu a registrace SPZ
Model jako stvořený pro studenty na jízdu do školy. Jedná se vlastně o elektrokolo v designu moderního skútru. Přesto, že se jedná o základní model, tak je velmi kvalitně vyrobený, zvládne jízdu ve dvou a do jeho designu se ihned zamilujete. Nemá rád prudké kopce, ideální na roviny a mírně zvlněný terén. V případě vybití baterie lze pár Km dojet pomocí šlapacího mechanismu.

Nadčasový design
Nový elektrický skútr Tokio z kategorie city je bezpochyby jedinečným kouskem.
Futuristický design vizuálně podtrhuje jeho šetrnost k životnímu prostředí díky nulovým emisím. Na digitální přístrojové desce uvidíte například rychlost nebo kapacitu baterie. Futuristický a přitom elegantní model ViaGo Tokio je ideální volbou pro každého, kdo si chce užít jízdu na elektrokole v designu moderního skútru. Díky výkonu 500 W není nutná registrace vozidla a tedy ani řidičský průkaz. V případě vybití baterie můžete ještě pár kilometrů dojet pomocí šlapacího mechanismu.
Nový elektrický skútr Tokio z kategorie city je bezpochyby jedinečným kouskem.
Futuristický design vizuálně podtrhuje jeho šetrnost k životnímu prostředí díky nulovým emisím. Na digitální přístrojové desce uvidíte například rychlost nebo kapacitu baterie. Futuristický a přitom elegantní model ViaGo Tokio je ideální volbou pro každého, kdo si chce užít jízdu na elektrokole v designu moderního skútru. Díky výkonu 500 W není nutná registrace vozidla a tedy ani řidičský průkaz. V případě vybití baterie můžete ještě pár kilometrů dojet pomocí šlapacího mechanismu.
Minimalistické detaily
Motor chlazený olejem má výkon 500 W. S maximální rychlostí 25 km/h je Tokio ideálním parťákem především do města. Díky výkonné 24AH baterii však zvládnete i delší výlet, protože maximální dojezd na jedno nabití je velmi pěkných 60 km.
Motor chlazený olejem má výkon 500 W. S maximální rychlostí 25 km/h je Tokio ideálním parťákem především do města. Díky výkonné 24AH baterii však zvládnete i delší výlet, protože maximální dojezd na jedno nabití je velmi pěkných 60 km.


Skvělé jízdní vlastnosti
Předností tohoto modelu jsou také hydraulické zadní i přední tlumiče, které vám zprostředkují pohodlnou jízdu i na nezpevněném povrchu mimo asfaltové silnice. Nedoporučujeme však jízdu v prudkém terénu, tento model je ideální pro rovný nebo mírně zvlněný terén.
Předností tohoto modelu jsou také hydraulické zadní i přední tlumiče, které vám zprostředkují pohodlnou jízdu i na nezpevněném povrchu mimo asfaltové silnice. Nedoporučujeme však jízdu v prudkém terénu, tento model je ideální pro rovný nebo mírně zvlněný terén.
* Reálný dojezd závisí mnoha faktorech, jako je styl jízdy, profil terénu nebo hmotnost řidiče (případně i spolujezdce) a může se tak výrazně lišit od udávané hodnoty.
Důležitá informace:
Elektrické kola nebo motorky s výkonem nad 1000 W, nebo konstrukční rychlostí nad 25 km/h, nelze používat na pozemních komunikacích. Vyšší výkon nebo rychlost lze používat pouze mimo pozemní komunikace nebo na soukromém pozemku a to bez všech omezení. Podrobnější informace týkající se této problematiky lze nalézt ve Vyhlášce č. 341/2014 Sb., o schvalování technické způsobilosti a o technických podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Elektrické motorky |
---|---|
Příslušenství v ceně: | a/n |
Rozměry (délka, šířka, výška): | 1610*685*1045 mm |
Motor: | 500 W QS |
Rychlost: | 25 km/hod |
Napětí baterie: | 48 V |
Kapacita baterie: | 24 Ah |
? Typ baterie: | Lithium-iontová (Li-ion) baterie |
? Vyjímatelná baterie: | Ano |
? Maximální dojezd: | 60 km |
? Rekuperace: | Ano |
Nabíječka: | 3 Ah |
Doba nabíjení: | 8 h |
Brzdy: | Kotoučové hydraulická |
Váha motorky vč. baterie: | 54 kg |
Nosnost: | 150 kg |
Legislativa: | bez příhlášení - elektrokolo |
Řidičské oprávnění: | Bez omezení, jde o elektrokolo |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.